Han sitter fortfarande där

Nu bråkar polisen, dom tar inte mina bevis på allvar. Jag har väldigt starka bevis där han erkänner. Men jag får tjata och hålla på, ringde även min advokat i dag och hon hade inte fått reda på att Kräket satt i häktet. Men hon skulle ringa och prata med polisen hon också.

 

Polisen släpper förmodligen Kräket på fredag, då ska jag begära besöksförbud. Är bara rädd att Kräket kommer gå på dom jag älskar också. Jag vill i alla fall få en rättegång, jag tror med mina bevis så hade det kanske gått att få han fälld. Önskar han sitter och lider just nu! Kräket satt i häktet även när vi var tillsammans, då sa han att det var något av det värsta han hade varit med om. Jag får i alla fall ge honom några dagar av hemskhet…

 

Hoppas hoppas hoppas

 

”Stjärnan”                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0