Helvete, allt är skit

Nu är det över, nu kan allt bara fara. Dom har släppt Kräket och lagt ner allt. Jag får inget besöksförbud iheller. När jag förklarade att jag var rädd för att Kräket skulle göra illa mig så sa dom till mig att inte vara så dramatisk. Alla bevis jag hade sa dom bara att det var jag som hade berättat för honom och att han höll med för att få tyst på mig.

Allt rasar samman nu, allt känns helt lönlöst. Måste man vänta på att fler tjejer ska bli skadade eller att han skadar mig?!
Jag fattar inte hur dom ens inte kan ge det en chans i rätten, men hade det varit ett skattebrott så hade han suttit inne för längesen och suttit där i flera år.. Fy fan är allt jag kan säga om dagen rättsamhälle!! Och du ditt jävla Kräk, har du hört talas om karma? Hoppas du träffas av den en dag.

 

Nu slutar jag att skriva..

 

”Stjärnan”


Kommentarer
Postat av: Tristessa

Ush, så sorgligt. Hamnade bara här och inte läst mer än detta men det berör så många. Kramar

2012-02-14 @ 02:30:03
URL: http://tristessan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0