Jobbigt

Jag har svårt att skriva just nu, vet inte varför. Jag bara väntar på att polisen ska ringa men varje dag som går och dom inte ringer så blir jag helt utmattad.

 

 Jag fick frågan om Kräket har hotat eller trakasserat mig efteråt. Men det är såhär att för det första så var jag ihop med han i 2 år efteråt. Och Kräket har sagt till mig att det inte var en våldtäkt för jag sa inte nej. Jag vet vad han kan göra om han blir arg, för detta kommer att förstöra hans liv. Jag vet att han gör vad som känns rätt i hans huvud och inte vad som är lagligt.  Jag är livrädd för Kräket och hans familj för dom är fan inte friska iheller. Men jag har folk som skyddar mig och finns vid min sida.

 

Vill orka mer.

 

”Stjärnan”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0