Nu åker han in!!!

HELVETE!! Nu händer det! Polisen ringde och sa att dom tar in Kräket nu, äntligen ska dom göra det. Jag har väntat men vågade inte tro på det, men jag är livrädd. Jag fick panik när dom ringde och började gråta och skaka. Ringde min familj, pojkvän och vänner, min vackra pojkvän tog ledigt från jobb direkt och kom hem till mig. Underbar han är.

 

Nu kanske det blir nya förhör för mig, och det kommer att bli jobbigt. Men jag har starka bevis emot honom där han erkänner på olika ställen och på olika sätt. Hoppas han inser att han har förstört mig och erkänner, men det kommer Kräket nog aldrig att göra. För han är ett svin och tänker inte på andra om det inte gynnar han.

 

Nu kan man hoppas igen.

 

”Stjärnan”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0