Framåt

Känns faktiskt lite som jag är på väg åt rätt håll igen, börjar känna mig lite gladare för var dag. Men visst att jag har gått upp en hel del hjälper inte. Men det får jag tänka på senare. Jag tror att jag mår bättre för att jag inte orkar sitta och vänta på att polisen ska ringa, jag bara kommer att ta det som det kommer. Men visst jag e fortfarande nere och inte 100 % Stjärna. Jag är i alla fall på väg upp igen och det är underbart att kunna säga. Hoppas bara att det håller i sig och inte åker till botten igen om det skulle gå till rättegång. Men jag är förbered på det också.

 

Jag vill se Kräket sitta mitt emot mig och höra att han åker in, tänk om det kunde hända!! Det hade gjort mitt liv. Vet att han kommer att sitta där och blåneka till allting för han såg sig ju som den bästa pojkvännen någonsin. Jag vill se i hans ögon hur hans värld rasar i samman som han har förstört mitt liv. På så många olika sätt, mycket av det han har förstört kommer aldrig att läka.

 

Är glad för varje dag jag njuter.

 

”Stjärnan”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0