Göra slut

När jag skulle göra slut med Kräket så fick jag ta det väldigt lugnt, för han skulle ta livetav sig osv. Jag började med att ta uppehåll och att vi fick prata. Sen blev det att jag gjorde helt slut men han fick fortfarande ringa när det var jobbigt för han. Han grät och gjorde allt för att få mig tillbaka, hotade fortfarande med att ta livet av sig. Men jag orkade inte bry mig om det och stod på mig. Mycket av mig skrek att ta tillbaka han för jag var ju inget utan han och han kunde ju faktiskt ta livet av sig. Men som tur var att en liten större del skrek att du ska därifrån hellre ingenting än något med Kräket.

 

 Han fortsatte att ringa mig ofta men jag drog ner på det lite då och då. Ett av dom sista samtalen slutade med att jag sa som det var. Detta var många månader after jag hade gjort slut, jag sa att han bara var en våldtäktsman för mig. Men Kräket förstod ju ingenting men bad ändå om förlåtelse och bad om att få mig tillbaka.

 

Men jag tackar den högre makt som hjälpte mig förstå att det skulle ta död på mig om jag stannade kvar.

 

Jag har en väldigt mäktig skyddsängel.

 

”Stjärnan”


Kommentarer
Postat av: Robin

makalös känslosam blogg...tack för kommentaren..

2008-11-05 @ 21:32:24
Postat av: Åsa

Så stark att du skriver om det här. Flera borde göra det, du är en viktig förebild.

2008-11-05 @ 22:10:31
URL: http://tvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0