Idag då..

Jag väntar fortfarande på polisen, tänker inte hopas på för mycket nu. För dom har gett mig flera datum och vill inte se fram emot något så jag blir besviken igen. Jag har så mycket annat och tänka på i mitt liv nu. Det hände mycket runt om kring mig som inte rör detta, så jag vill helst stänga av så mycket jag kan för att det ska funka. Men det jobbiga är att stänga av tillräckligt för att det inte ska kännas för mycket, men samtidigt inte för mycket så man håller minnena ”håller” sig om ni förstår.

 

Det var skönt när jag var tillsammans med Kräket, jag bara stängde av. Tänkte inte på att något hemskt hade hänt mig, bara på allt som var bra och hur jag kunde göra det bättre.

 

Det blir aldrig som man har tänkt sig.

 

”Stjärnan”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0