Inte så ofta

Jag vet att jag inte har skrivit så mycket på senaste, men det ska dra igång nu nästa vecka så jag försöker att göra allt för att inte tänka på det just nu. Men det börjar märkas i mitt humör igen. Hur ska man förklara för sin pojkvän att det blir sämre igen, nu när jag äntligen har kommit upp igen. Jag kan förstå att det kan vara jobbigt att se sin flickvän så. Men jag måste ha någon att skrika och gråta hos.

 

Jag älskar han över allt och det var han som fick mig att anmäla Kräket, men ibland så förstår han inte alls. Han bara frågar varför jag är sur, och jag säger att jag inte är det osv. Kan man begära stöd av sina nära och kära eller är det för mycket begärt? Har alltid haft svårt att be om hjälp och nu säger alla att det ska jag göra om jag behöver det. Men det känns som nu när jag gör det, så kan folk inte riktigt hantera att dom ska hjälpa mig och inte tvärt om.

 

Jag vet inte om det är jag som överdriver för att jag håller på att bli deppig igen.

 

Vill bara ha kärlek

 

”Stjärnan”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0