Om Kräket inte åker in

Jag har börjat fundera på hur det kommer att bli om Kräket inte åker in. Om dom tar i han för förhör och sen inget mer. Då kanske han kommer att leta upp mig för att sätta mig på plats igen. Jag vill ju på ett sätt att dom i alla fall tar i honom för att han ska fatta att det är fel gjort för honom. Och att hans flickvän också kan få sig en tankeställare så han inte gör henne illa. Men jag är rädd, jag vet vad han är kapabel till. Jag hoppas ju på att dom tar in honom och att han åker dit. Men det är inte lätt att gå igenom detta och det har inte ens börjat på riktigt.

 

Dom som känner mig säger att jag inte behöver vara rädd för dom kommer att skydda mig och Kräket är bara en jävla mes så han vågar inte göra något. Men dom har inte sett alla hans sidor, han visade sig som en toffel när vi var bland folk. Han var så kärleksfull och gjorde allt för mig. Men sen när vi var själva var det en annan människa, allt skulle vara på hans sätt och blev det inte så fanns det konsekvenser.

Och tack vare att det var så då, det har gjort att jag blir knäpp så fort det inte går som jag har planerat. För jag planerade allt i minsta detalj för att det skulle bli bra på hans sätt. Det sitter ännu kvar att planera allt och att det blir ett helvete om det inte blir rätt.

 

Önskar att livet var en dans på rosor.

 

”Stjärnan”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0