Polisen bad om ursäkt

Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag nu, men jag har behövt en liten paus ifrån allt tänkande. Polisen ringde idag och bad om ursäkt att det har tagit så lång tid och försäkrade mig om att dom inte hade glömt mig. Men i näst nästa vecka så ska dom sätta sig ner på riktigt och ta hand om mitt fall. Dom har pratat lite smått om det och hur dom ska göra. Men det är lite klyddigt för det är i andra kommuner som dom ska ta in Kräket och vittnen. Men jag håller humöret uppe så gott det går.

 

Visst man får lite lycko känsla när dom ringer men sen samtidigt så vågar man inte hoppas på för mycket iheller. Jag vill ju bara att han ska åka in och så att jag får ro sen. Jag vill kunna leva ett normalt liv utan att vara rädd och utan humörsvängningar. Vill bara njuta utan att det poppar upp en massa hela tiden.

 

Men min tid kommer den också.

 

”Stjärnan”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0