Värdelös

Att känna sig som en värdelös och obetydlig litet kräk, det var så jag kände i flera år. Hur man kan tillåta sig att bli så nertryckt av någon är läskigt. Att gå på alla lögner och inte lyssna på sig själv, det får en att tappa allt självförtroende för sig själv. Man önskar livet av sig för då skulle allt vara lättare för alla. Att få panikattacker utan att förstå varför, och sen fortsätter man tryckas ner.

 

Detta var så jag levde och mådde när jag var tillsammans med Kräket. Att jag orkade varje dag var ett mirakel att jag gick på allt fattar jag inte än i dag. Men jag jobbar fortfarande på för att ”förlåta” mig själv för allt som jag gick på. Jag vet att det inte var mitt fel, men så känns det om jag måste göra detta på mitt sätt.

 

Det goda vinner alltid i slutändan.

 

”Stjärnan”


Kommentarer
Postat av: Solros

Hej,

Har läst några av dina inlägg och jag vill berätta att jag har varit med om samma sak. ag blev våldtagen av en pojkvän, men jag vågade aldrig anmäla. För det första så förstod jag inte förrän långt senare att han hade våldtagit mig. Och jag trodde prcis som du att en pojkvän kan inte våldta en. Och jag vill säga att jag tycker att du är modig som vågar anmäla, jag vågade aldrig. Trodde inte att någon skulle tro mig.

Kämpa på, du fixar detta! Och det blir bättre, jag lovar! Kram!

2008-11-17 @ 22:18:11
URL: http://lilysun.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0