Min drog

Nu på senaste tiden har jag börjat tröstäta igen, det är inte bra alls. Man vill inte äta egentligen, men hjärnan säger till en att äta och onyttigt ska det vara. Och sen efteråt så har man dåligt samvete och tycker man är äcklig för det var helt onödigt att trycka in det i munnen. Det är en ond cirkel men man känner att man måste äta det. Visst nu är det säkert många som tänker att det bara är att låta bli att handla och äta det. Om det bara funkade så hade jag varit lycklig!

 

Jag tröståt så sjukt mycket när jag var med Kräket, jag gick från en storlek 38 till storlek 46 på ca ett år. Jag vet inte vad jag vägde som mest för jag vågade inte väga mig för jag ville inte veta var pinnen skulle sluta. Kräket tyckte bara om att jag gick upp både för att det var lättare att bryta ner mig för jag kände mig hemsk. Men mest tyckte han om att det inte var så många som stötte på mig. I början av förhållandet så var det en del som stötte på mig, men det var inget som jag brydde mig om jag hade ju pojkvän. Men han blev ursinnig och bara skrek att jag skulle skärpa mig och gå därifrån om dom pratade flörtig med mig. Men jag märker inte sånt för jag är väldigt öppen och glad för nya människor.

 

Jag har gått ner igen och är nöjd med min kropp, och har börjat släppa hämningar med att visa mig helt naken för mig pojkvän.

 

Njut av dig själv.

 

”Stjärnan”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0