Sjuk sanning

Var hos min doktor idag, han sa att jag har utvecklats som fan. Vi båda tyckte att vi kan dra ner på besöken nu, iallafall tills rättegången drar igång. Det är rätt skönt att göra det, för det har känns lite som vi har ältat samma problem om och om igen.

 

En sjuk sak som Kräket gjorde, det är egentligen för äckligt att berätta. För vilken frisk människa skulle stanna kvar hos en som gjorde så? Visst jag har berättat mycket för er redan. Jo, efter ett tag vi hade varit tillsammans så visade han mig en sak som fick han att må bra sa han. Han stack hål på sitt finger och droppade blodet i ett snaps glas. Och när det var nästan fullt sög han på sitt finger och drack upp glaset. Ja, han drack sitt eget blod. Vet att det är helt sjukt, men Kräket hade så många förklaringar varför det var bra för en och att dom gjorde mycket sånt i andra kulturer. Han försökte få mig att dricka hans blod så vi kunde bli ett, iallafall tyckte han att jag skulle dricka mitt eget för det var bra för mig. Men tack gode gud för att jag sa nej till båda dom sakerna. Fattar inte att jag kunde acceptera det också, men jag var redan fast och svag.

 

Livet förändras hela tiden.

 

”Stjärnan”


Kommentarer
Postat av: Jennan

kärleken gör en blind de hemskaste är om man hammnar hos någon som vill en illa ! hoppas verkligen verkliiiggeeenn han åker dit han kommer endå få de han fötrjänar kanske inte i de här livet men sen de e de ja tror de käns som en tröst på nått sätt att tänka så om de hänt en nått eller man ser hur andra farit illa men de tror jag verkligen it all comes back för eller senare kommer han få sitt!hur mår du nu då?

2008-10-29 @ 20:51:46
URL: http://killerprincess.blogg.se/
Postat av: My - miljöbloggen

Mår illa av det jag läser. Han var nog inte helt frisk, men jag vet att kärleken gör en blind. Mina två senaste killar var alkoholmissbrukare, och det fattade inte jag fören jag själv var nere i skiten. Aldrig mer!

2008-10-29 @ 22:35:48
URL: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0