Vill berätta mer

Vad ska vi prata om idag då? Jag är rädd för att avslöja för mycket om mig själv, för man vet aldrig om det är någon som känner igen mig och berättar för Kräket sen. För hade han fått reda på att jag skriver blogg om det hade han blivit ursinnig. Jag hade gärna berättat mycket mer för er men det funkar inte, kanske om han åker in i fängelset för vad han har gjort mig. Då kan jag visa vem jag är på ett annat sätt. För då känns det mer att det var hans fel och inte mitt.

 

Ja, jag tror fortfarande att det är delvis mitt fel det kommer jag nog aldrig att sluta att göra. Men vad ska man göra när det är tusen tankar som säger hur man hade kunnat undvika allt jag har stått ut med. Men visst man kan vara efterklok, och det är inte lätt att gå ifrån en sån människa. Men sen kommer mina onda tankar han är en våldtäktsman, misshandlare, manipulativ, ljugande och hemsk människa. Varför stannade man hos en sån, det kan jag aldrig svara på.

 

Det bästa med framtiden är att man aldrig vet vad som händer.

 

”Stjärnan”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0